Vrácení a výměna zboží

Ve FashionStore získáte bezstarostné nakupování

Nemějte obavy, v případě, že Vám zboží nebude vyhovovat, tak jej můžete bez problémů vyměnit nebo vrátit.

  • Zboží nám doručte osobně, nebo s pomocí dopravce, na naši adresu do 10. 1. 2020. 
  • Zboží musí být v původním stavu, v původním obalu a nesmí být používané
  • Vratky nejsou možné na jakékoliv hygienicky znehodnocené zboží, neboli například použité spodní prádlo
  • Pôvodným stavom sa rozumie aj obal a všetky súčasti produktu

Jestli jsou tyto podmínky splněny postupujte podle těchto kroků :

  • Zboží zabalte tak, aby nemohlo být poškozeno, nebo nemohl být poškozen jeho obal a všechny jeho součásti
  • V případě poškození obalu bude účtován manipulační poplatek 15% z důvodu nemožného dalšího běžného prodeje
  • Do balíku vložte kopii faktury a vyplněný formulář (viz. níže)
  • Balík zašlete na adresu:  TEAMSTORE., "VÝMĚNA, VRÁCENÍ", ŽELEZNÁ 16, BRNO, 619 00 nebo  balík doručte na jakoukokoliv pobočku - výdejní místo společnosti
  • Balík můžete samozřejmě zaslat libovolným přepravcem, doporučujeme balík vždy pojistit na odpovídající cenu.
  • O přijetí balíku naší společností Vás budeme informovat e-mailem.
  • Proces výmeny s Vámi bude řešit náše zákaznické oddělení
  • V případě vrácení Vám bude finanční částka zaslána ihned po ukončení procesu
  • V případě, že bylo využité poštovné zdarma během původní objednávky a vratkou se hodnota  této objednávky sníží, bude zákazník hradit cenu poštovného z původní objednávky. Cenu poštovného neplatí zákazník vždy jakmile objednávka splňuje hodnoty pro poštovné zdarma.

    Formulář pro vrácení nebo výměnu zboží najdete ke stažení ZDE


    Reklamace

    • Chcete-li zboží reklamavoat, získáte informace ZDE