Vrácení a výměna zboží

 wink U nás získáte vždy bezstarostné nakupování wink

 Nový proces výměn pro zjednodušení procesu. Ve FashionStore je výměna nyní velmi jednoduchý proces. Jednoduše vrátíte dopravcem své zakoupené zboží na výměnu v termínu do 30 dní od nákupu k nám, po obdržení zboží FashionStore ověří dodání a následně Vám vrátí Vaše peníze a Vy si můžete již v klidu a bezstarostně objednat znovu vše podle Vašich potřeb správných velikostí nebo barev.

 Jednoduché – snadné - přehledné

Nemějte obavy, v případě, že Vám zboží nebude vyhovovat, tak jej můžete bez problémů vrátit

  • Zboží nám doručte s pomocí dopravce, na naši adresu Teamstore, Železná 2, BRNO do 30 dní po doručení 
  • Zboží musí být v původním stavu s původním obalem a nesmí být používané
  • Vratky nejsou možné na jakékoliv hygienicky znehodnocené zboží, neboli například na použité spodní prádlo a ponožky
  • Původním stavem se rozumí i obal a všechny součásti produktu

Jestli jsou tyto podmínky splněny postupujte podle těchto kroků :

  • Zboží zabalte tak, aby nemohlo být poškozeno, nebo nemohl být poškozen jeho obal a všechny jeho součásti
  • Vyplňte online formulář s odkazem ZDE 
  • Není nutné vkládat do balíku kopii faktury ani vyplněný formulář, ale jen je nutné na balík napsat číslo požadavku, které získáte po dokončení online vyplnění žádosti
  • Balík zašlete nebo doručte na adresu provozovatele eshopu:  TEAMSTORE., "VRÁCENÍ", ŽELEZNÁ 2, BRNO, 619 00
  • Balík můžete samozřejmě zaslat libovolným přepravcem, doporučujeme balík vždy pojistit na odpovídající cenu
  • O přijetí balíku naší společností Vás budeme informovat e-mailem
  • Proces výměny s Vámi bude řešit naše zákaznické oddělení, které s Vámi také dořeší zaslání finanční částky po ukončení celého procesu
  • V případě, že bylo využité poštovné zdarma během původní objednávky a vratkou se hodnota této objednávky sníží na úroveň bez nároku na dopravu zdarma, bude zákazník hradit cenu poštovného z původní objednávky. Cenu poštovného neplatí zákazník vždy, jakmile objednávka splňuje hodnoty pro poštovné zdarma.
  • V případě poškození, nebo chybějícího originálního obalu Vám bude účtován manipulační poplatek 15%

DETAILNÍ POSTUP:

  1. Online vyplnění formuláře (připravte si prosím Váš email, číslo faktury a kód produktu) Odkaz pro vyplnění žádosti najdete ZDE  
  2. Dodání dopravcem s uvedením čísla požadavku. 
  3. Vyhodnocení firmou FashionStore
  4. Vrácení finanční částky dle zvoleného způsobu zákazníkem

V případě jakýchkoliv komplikací, například během vyplňování online formuláře, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení  emailem obchod@fashionstore.cz nebo telefonicky +420 733 288 753 (Po-Pá 09:00 - 17:00), nebo je možné využít offline formulář, který prosím vytisknete a zašlete spolu s Vaším zbožím. Formulář najdete ZDE


Reklamace

  • Chcete-li zboží reklamovat, získáte informace ZDE