DOČASNÉ UZAVŘENÍ ESHOPU. STĚHUJEME NAŠE SKLADY A MODERNIZUJEME NAŠE PROCESY

Vrácení a výměna zboží

U nás získáte vždy bezstarostné nakupování wink

Nemějte obavy, v případě, že Vám zboží nebude vyhovovat, tak jej můžete bez problémů vyměnit nebo vrátit

  • Zboží nám doručte s pomocí dopravce, na naši adresu Železná 2, BRNO do 30 dní po doručení Dočasné opatření v rámci COVID-19 je jen a pouze doručení dopravcem.
  • Zboží musí být v původním stavu s původním obalem a nesmí být používané
  • Vratky nejsou možné na jakékoliv hygienicky znehodnocené zboží, neboli například na použité spodní prádlo a ponožky
  • Původním stavem se rozumí i obal a všechny součásti produktu

Jestli jsou tyto podmínky splněny postupujte podle těchto kroků :

  • Zboží zabalte tak, aby nemohlo být poškozeno, nebo nemohl být poškozen jeho obal a všechny jeho součásti
  • Vyplňte online formulář s odkazem ZDE 
  • Není nutné vkládat do balíku kopii faktury ani vyplněný formulář, ale jen je nutné na balík napsat číslo požadavku, které získáte po dokončení online vyplnění žádosti
  • Balík zašlete nebo doručte na adresu provozovatele eshopu:  TEAMSTORE., "VÝMĚNA / VRÁCENÍ", ŽELEZNÁ 2, BRNO, 619 00
  • Balík můžete samozřejmě zaslat libovolným přepravcem, doporučujeme balík vždy pojistit na odpovídající cenu
  • O přijetí balíku naší společností Vás budeme informovat e-mailem
  • Proces výměny s Vámi bude řešit naše zákaznické oddělení
  • V případě vrácení bez žádosti výměny Vám bude finanční částka zaslána po ukončení celého procesu vrácení
  • V případě, že bylo využité poštovné zdarma během původní objednávky a vratkou se hodnota této objednávky sníží na úroveň bez nároku na dopravu zdarma, bude zákazník hradit cenu poštovného z původní objednávky. Cenu poštovného neplatí zákazník vždy, jakmile objednávka splňuje hodnoty pro poštovné zdarma.
  • V případě poškození, nebo chybějícího originálního obalu Vám bude účtován manipulační poplatek 15%

DETAILNÍ POSTUP:

  1. Online vyplnění formuláře (připravte si prosím Váš email, číslo faktury a kód produktu) Odkaz pro vyplnění žádosti najdete ZDE  
  2. Dodání dopravcem s uvedením čísla požadavku. Dočasné opatření v rámci COVID-19 je jen a pouze doručení dopravcem.
  3. Vyhodnocení firmou FashionStore
  4. Vrácení finanční částky dle zvoleného způsobu zákazníkem

V případě jakýchkoliv komplikací, během vyplňování online formuláře, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení  emailem obchod@fasionstore.cz nebo telefonicky +420 733 288 753 (Po-Pá 09:00 - 17:00) 


Reklamace

  • Chcete-li zboží reklamovat, získáte informace ZDE